Fiecare al cincilea microbuz de linie din Capitală nu corespunde cerințelor de transportare a pasagerilor, iar șoferii pun în pericol viața călătorilor
Embed:
Fiecare al cincilea microbuz de linie din Capitală nu corespunde cerințelor de transportare a pasagerilor, iar șoferii pun în pericol viața călătorilor

Fiecare al cincilea microbuz de linie din Capitală nu corespunde cerințelor de transportare a pasagerilor, iar șoferii pun în pericol viața călătorilor. Este concluzia mecanicilor auto de la stațiile de testare tehnică, unde au venit, astăzi, peste 300 de șoferi de maxi-taxi pentru a-și verifica vehiculele.

Rezultatele i-au întristat, însă, pe mai mulți conducători auto, care trebuie să-și repare microbuzele în cel mult 30 de zile.

Angajații stațiilor de testare tehnică a vehiculelor susțin că aproape fiecare microbuz verificat de ei are defecțiuni. Printre cel mai des întâlnite probleme sunt farurile defecte. 

"Se întâlnește foarte des că sunt stricate parbrizurile. Încă așa o defecțiune foarte deasa mai ales după timpul de iarnă este frâna de mână", a spus specialistul, stație de testare tehnică, Mihai Gorguleac.

Specialiștii susțin că verificarea microbuzelor de pasageri durează mai mult decât în cazul celorlalte vehicule, deoarece se atrage mai multă atenție detaliilor care țin de siguranța pasagerilor, cum ar fi fixarea fotoliilor în transport.

Șoferii maxi-taxiurilor de linie trebuie să treacă inspecția tehnică de două ori pe an. Astăzi, la control au fost aduse peste 300 de microbuze, 40 dintre care au picat testul. Pentru proprietarii acestora mai există, totuși, o șansă. 

"În acestă situație conducatorii auto au un termen de până la 30 de zile, acele defecțiuni tehnice depistate. Cu ulterioara prezență repetată la stația de testare tehnică pentru eliberarea ecusonului corespunzator", a afirmat secretarul de stat în Ministerul Economiei și Infrastructurii, Serghei Bucătaru.

 

© 2019 General Media Group Corp.
Toate drepturile rezervate.