Un bărbat din raionul Florești spune că ar fi fost amăgit de reprezentanții unui magazin online. Ce a cumpărat acesta de câteva zeci de mii de lei
Embed:
Un bărbat din raionul Florești spune că ar fi fost amăgit de reprezentanții unui magazin online. Ce a cumpărat acesta de câteva zeci de mii de lei

Un bărbat din satul Roșieticii Vechi din raionul Florești se plânge că ar fi fost amăgit de reprezentanții unui magazin online din Chișinău. Dumitru Cușnir spune că a comandat de pe internet un tractor, a achitat preventiv aproape 40 de mii de lei, însă a primit un vehicul cu piese care nu corespundeau modelului comandat. 

Agricultorul spune că a visat demult la un astfel de tractor, iar pentru a aduna banii necesari a muncit aproape 2 ani în construcții. Era practic convins că vehicului va ajunge în siguranță întrucât anterior, feciorul, care este specialist IT, l-a mai ajutat să efectueze câteva cumpărături online.

Când a văzut tehnica în ogradă, bărbatul și-a pus mâinile în cap. Tractorul era asamblat cu piese care nu corespundeau medelului comandat. Acestea erau mult mai ieftine decât cele indicate pe site. Roțile și freza erau mai mici, aripile din față aveau dimensiuni diferite, iar acumulatorul era întărit cu o bucată de sârmă.

În aceeași zi, Dumitru i-a cerut furnizorului să-i schimbe cel puțin roțile. 

Bărbatul a depus o plângere la Agenția pentru Protectia Consumatorului.

În câteva zile, reprezentanții magazinului online, l-au contactat pe Dumitru Cușnir, și i-au livrat doar alte roți. Aceștia au refuzat să ne ofere o explicație pentru eroarea admisă.

Potrivit Agenției pentru Protecția Consumatorului, pe parcursul anului 2017, pe adresa instituției au parvenit în jur de 2 mii 500 de petiții, cu aproape 400 mai multe decât în 2016. 

 

© 2019 General Media Group Corp.
Toate drepturile rezervate.